1. listopadu 2015

Pilná jako včelka


Ach jo.
Vždycky, když se pevně rozhodnu, že ze mě bude zodpovědná blogerka, naplánuju si články a všechno, stane se něco, co zapříčiní, že je z toho jeden velkej fail.

Tentokrát za to může akutní nedostatek času. Krátce po mym posledním článku mi bylo v práci řečeno, že kolegyně odchází a že jsou se mnou prací spokojený a že bude super, když si toho vezmu víc samozřejmě s větším platem.
No jasně, že jsem to vzala všemi deseti, protože je to skvělá příležitost a protože tuhle práci mám vážně moc ráda. Jen to znamenalo víc práce a tím pádem víc času.

Strašně moc bych si přála bejt osoba se skvěle zorganizovaným časem, ale prostě nejsem. Jsem chaotickej, většinu času zmatenej chorobnej prokrastinátor. Takže jsem blogování na chvíli dala k ledu.

Prosím vydržte se mnou tuhle trnitou cestu za efektivním zorganizováním času, dík.

11 komentářů:

  1. Gratuluju k té práci! S organizací času ti ale bohužel neporadím, jsem na tom úplně stejně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluji :) ja jsem takovy clovek, co ma jasne naplanovanou akci, ale kdyz to neni dulezity,neresim v kolik hodin mam kde byt a to je vetsinou peknej zmatek :D

    Www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      Já jsem plánování akcí vzdala úplně, vždycky mi to něco na poslední chvíli přeplánuje, takže zbytečná energie :D

      Vymazat
  3. Gratulujem ti :) to s tým plánovaním a písaním poznám, keď sa konečne odhodlám písať pravidelnejšie pokazí sa mi notebook/mám toho veľa v škole/ochoriem a podobne :D

    OdpovědětVymazat
  4. To se čas od času stane každému, že nestíhá. Osobně potřebuji nějaký plán mít, protože jakmile bych vše dělal ve stylu hurá akce, jde všechno totálně do kopru. A moje nervy do kýble :)

    Pokud bys chtěla inspiraci, zasílám odkaz na moje myšlenky, které podle mě vedou k efektivnějšímu využití času http://www.lamic.cz/2015/09/normal-0-21-false-false-false.html

    Abych nezmiňoval jen sebe, tady zasílám odkaz i na radu, jak si organizuje práci jeden z podnikatelů :) http://blog.rostecky.cz/jak-si-organizuji-praci-p1800/

    Snad pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě se mrknu! :)

      To já taky plán potřebuju, přece jenom jsem doteď dělala z domova a to člověk bez plánu prostě nedá. Jen je pro mě trochu šok si zvykat na pevnou pracovní dobu, najednou se nemůžu sebrat a někam odfrčet s tim, že to dodělám v neděli večer. :)

      Vymazat
  5. aj ja si organizujem nie len blog ale aj ostatné veci :) ,
    nie vzdy to ide ale snazim sa riadit podla planu :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych strašně moc chtěla bejt organizovaná, ale bohužel jsem chaotik žijící s ještě větším chaotikem, takže i když něco nakrásně naplánuju a dodržuju to, můj milý to nevědomky bezelstně překazí. :D

      Vymazat